افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

جذب فالوور اینستاگرام چیست و چرا هر کسب و کاری باید این کار رو انجام بدهد؟

این روزها شبکه های اجتماعی یکی از کارآمد ترین روش های جذب مخاطبان خاص به کسب و کار شما به حساب میآیند از این رو کسب و کار شما چه بزرگ و چه کوچک میبایست از این پتانسیل تمام بهره را ببرد .

اما چرا باید فالوورهای ایستاگرام را افزایش داد و چه فالورهایی مناسب کسب و کار شما هستند ؟

لازم است توضیحی در مورد اهمیت تبلیغات در فضای مجازی را خدمت شما ارائه نماییم : این روزها اکثر افراد به صورت غیر هدفمند شروع به تبلیغات کسب و کار خود در شهر میکنند که اکثرا از طریق تراکت ، کارت ویزیت ، بیلبوردهای تبلیغاتی و … انجام میشه اما در دهه اخیر روش تبلیغات در کل دنیا متحول شده و اکثر کسب و کارهای حرفه ای در دنیا مشاغل خود را به صورت هدفمند و کاملا کاربردی تبلیغ میکنند طوریکه بازخورد این نوع تبلیغات در محیط مجازی مانند شبکه های اجتماعی و اینترنت بسیار بالا میباشد و افرادیکه از این روشهای تبلیغات مجازی استفاده میکنند حداقل 5 برابر سرمایه گذاری سود خواهند برد .

اینستاگرام به عنوان یکی از پر طرفدار ترین اپ های شبکه اجتماعی جایگاه خاصی در میان استفاده کنندگان در ایران و جهان دارد و همچنین پس از فیلتر تلگرام در ایران اکثر افراد به جهت کسب بازار حداکثری به اینستاگرام هجوم برده اند پس این امر روشهای تبلیغاتی موثر را بروی شبکه اجتماعی اینستاگرام را غیر قابل اجتناب میکند.

در این روش افزایش فالوور اینستاگرام علاوه بر موارد ذکر شده در زیر میتوانید جنسیت افراد ، منطقه جغرافیایی افراد ، کلمات کلیدی و همچنین فالوورهای واقعی پیج مشخصی که میتواند رقیب شما باشد را به راحتی فیلتر نمایید و افرادی را جذب پیج خود کنید که کاملا مرتبط با کسب و کار شما میباشند .

ارسال پست های زمانبندی شده

یکی از قابلیت های ارزشمند متخصصین افزایش فالوور اینستاگرام تکیران مدیریت محتوای همه جانبه صفحات شما به بهترین شیوه میباشد که نمود بارز آن ارسال پستهای مرتبط زمان بندی شده حرفه ای برای کسب و کار شما میباشد که به صورت مدیریت شده محتوای کاملا مرتبطی را با کسب و کار شما در بازه های زمانی تعریف شده بروی صفحات اینستاگرام ارسال میکند.

جذب حداکثری فالوور واقعی

ما توسط تیم متخصص که در امر مدیریت صفحات اجتماعی نظیر اینستا و تلگرام دارای تجارب ارزشمندی میباشند، تنظیماتی را بروی صفحات اینستا شما اعمال خواهیم کرد که با بهترین پتانسیل، جذب حداکثری فالوورهای واقعی اینستاگرام را با موقعیت جغرافیایی ایران برای شما به همراه خواهد داشت از این رو شما افرادی را در پیج خود جمع میکنید که واقعا نیازمند خدمات شما هستند.

حذف محتوای توهین آمیز کاربران

تیم فناوران وب تکیران با جذب فالوورهای واقعی از صفحات معتبر و با ارزش کاربری افرادی را به پیج شما اضافه میکند که دارای سطح فرهنگی بالایی از نظر اجتماعی میباشند از این رو احتمال درج محتوای توهین آمیز بروی پستهای شما به حداقل میرسد اما چنانچه افرادی هم دز این بین قصد درج نظرات توهین آمیز داشته باشند در همان ابتدا نظرات حذف خواهد شد.

ما صفر تا 100 رو ما انجام میدهیم

فناوران وب تکیران تمام کارهای جذب فالوور واقعی اینستاگرام را برای شما با بهترین متد و با تجربه بلند مدتی که تیم متخصص مجموعه در این زمینه دارد انجام خواهد داد و شما به عنوان کارفرما نیازی به هیچ کاری ندارید و فقط میبایست حجم تلفن های دریافتی از پیج را پاسخگو باشید تا بهترین سرویس دهی را به کاربران جذب شده اینستاگرام خود ارائه نمایید .

خدمات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام توسط فناوران وب تکیران به چه صورت میباشد؟

در ایران روش ها متفاوتی برای جذب فالوور اینستاگرام وجود دارد که اکثرا غیر قابل قبول و فاقد ارزش میباشد چون کاربران جذب شده عملا هیچ سود دهی برای شما نخواهند داشت از این رو گروه فناوران وب تکیران بر آن شد تا سرویس افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را ارائه نماید که با بهترین کیفیت افرادی را جذب پیج شما در اینستا میکند که برای شما تراکنشهای مالی به همراه خواهند داشت و کاملا هدفمند کسب و کار شما را معرفی و محصولات و خدمات شما را به طیف گسترده ای از افراد عرضه میکند .

برای مشاوره رایگان افزایش فالوور اینستاگرام با ما تماس بگیرید تا بهترین پیشنهادات را به شما ارائه نماییم ...

021-26304922 | 0935-2400985