بهینه سازی وب سایت

زمانی که با تعدادی از مشتریان صحبت میکنیم در مورد سایت و رتبه های بالای کلمات کلیدی یک شغل خاص به نظر میاد که مشتریان محترم درک صحیحی از رتبه وب سایت و همچنین بهینه سازی سایت ندارند و این طرز فکر که اگر سایت طراحی بشه و بالا بیاد در همون روزهای اول طراحی میتونه توی صفحات اول و نتایج اولیه گوگل نمایش داده بشه اکثرا بین افرادی که اطلاعات زیادی در مورد سایت و تجارت تحت وب ندارند بسیار شایع است.

اما ما در این بخش توضیحاتی در مورد بهینه سازی سایت و همچنین خدماتی که تیم فناوران وب تکیران میتواند به مشتریان در زمینه بهینه سازی سایت ارائه نماید را خدمتتون ارائه میکنیم .

بهینه سازی سایت چیست و چرا باید تمام سایت ها بهینه شوند ؟

بهینه سازی یا همان SEO (Search Engine Optimaze) به مجموعه فعالیت هایی گفته میشود که برای بهینه کردن تمامی وب سایت ها در زمینه کلمات کلیدی مشخص شده توسط کارفرماست . این اقدامات در بلند مدت منجر به نمایش سایت در صفحات اول گوگل و همچنین رتبه های بالای گوگل میشود.

بهینه سازی وب سایت توسط متخصصان این حوزه با تکنولوژی روز انجام میشود و زمانیکه سایتی بهینه میشود برای مدت زمانی نسبتا طولانی در جایگاه های اولیه گوگل قرار میگیرد و با توجه به نرخ رقابت و سختی کلمه بهینه سازی شده زمان تثبت این جایگاه متفاوت خواهد بود .

وقتی که وب سایت شما از نظر جایگاه کلمه کلیدی شغلتان در جای مناسبی قرار دارد از نظر روانی تاثیر مثبتی بروی مشتری دارد چرا که رتبه های بالاتر اعتبار بیشتری برای ارائه خدمات دارند و افراد بهتر اعتماد میکنند که محصول یا خدماتی را از این سایت ها دریافت کنند و با خیال راحتری با شما معامله میکنند .

بهینه سازی سایت و بازاریابی آنلاین

شما وقتی که خدمات بهینه سازی وب سایت را برای سایت خود انجام میدهید عملا سایتی با رتبه بالا در گوگل و موتورهای جستجو دارید در حقیقت بهتر از رقبای خود دیده میشوید طوریکه هر شخصی محصول یا خدمات شما را سرچ کند وب سایت شما را در رتبه های بالای گوگل خواهد دید و این امر به مثابه فروش بالاتر و مشتری بیشتر خواهد بود از این رو افرادی که وب سایت خود را بهینه میکنند گوگل را همانند یک بازاریاب تمام وقت به خدمت در میآورند .

 

قویترین بازاریاب جهان را به خدمت خود درآورید …

چه کلماتی برای بهینه سازی درون سایت مناسب هستند؟

در دنیای امروز اکثر مردم هر محصول یا خدماتی را بخواهند آنرا در گوگل و موتورهای جستجو سرچ میکنند و این امر باعث میشود که افراد در این رقابت تنگاتنگ وارد شوند و قاعدتا افرادی برنده میشوند که وب سایت خود را مطابق با کلمات و واژه های مورد سرچ کاربر بهینه کرده اند و نمایش بهتری دارند .

اما چه کلماتی برای شغل شما مناسب است ؟

پاسخ این سوال را ما به 3 روش به شما خواهیم داد :

1 – خود را جای افرادی بگذارید که خدمات شما را سرچ میکنند و بروی همان کلمات فوکوس کنید و سایت خود را بهینه کنید .

2- کلمات شغل خود را در آنالیزور موتورهای جستجو آنالیز کنید تا بهترین کلمات را بیابید .

3- از مشاوره تیم متخصص تکیران بهره مند شوید تا بهترین واژه ها را انتخاب کنید.

برای مشاوره بهینه سازی انواع وب سایت با ما در تماس باشید ...

021-26304922 | 0935-2400985